fredag 18 mars 2011

Victoria Milan-skämt.

Har man roliga vänner så...
Enjoy! Tack Jossan och Anna för bidragandet :>


Man säger att man älskar sin fru, och så e man medlem på Victoria Milan ;PPPpppPP


Man lovade sin make trohet ända in i döden, och så e man medlem på Victoria Milan ;PppPpppp


Man vill att relationen absolut inte ska ta slut, och så e man medlem på Victoria Milan ;PpPppP


Man säger att ens förhållande är bra på alla plan, och så e man medlem på Victoria Milan ;PppPPP  


Lunsandet som uppstår när de krälar fram ur sina hålor och begär medlemskap på Victoria Milan.


Lunsarna som kan hittas på Victoria Milan.


Gör livet levande - ha en luns.


Tystnaden som uppstår när man träffar sin fru på Victoria Milan.


Träffade mitt ex där, blev förvånad när han var otrogen mot mig sen.


Jag träffade kärleken där, sen bedrog han mig. Han var otrogen mot mig med mig.


Vi var gifta, sedan träffades vi igen på Victoria Milan. Vi fungerade bättre ihop när vi vänstrade med varandra.


Min fru kontaktade mig på Victoria Milan, jag frågade henne hur hon kunde göra så mot mig.


Min fru tror att Victoria Milan är ett fotbollslag.


Victoria Milan, är det inte hon som är gift med han Beckham?


Min fru köpte biljetter till AC Milan, när jag sa att jag ville bli medlem på Victoria Milan.


- Är du också någons fru? - Ja, min ena man bor jag med, min andra man träffade jag på Victoria Milan. men vi har bara ett distansäktenskap.


Nej Älskling, det är en fotbollsklubb! Det är klart jag bara älskar dig! Gå bort från datorn nu!


Oj, där är panikknappen! Den leder visst till Youtubes förstasida. - Vad gör du så ofta på Youtube älskling? - Kollar på fotbollsklipp med Milan, heheheheehehehehe.... 


Edit: Några utvalda repliker finns listade.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar