torsdag 3 mars 2011

Lilla Lovis.

Igår morse satt jag och slentrianläste på Aftonbladets hemsida, och gick in på Allt om Stockholms sida, där det fanns en artikel om artisten Lilla Lovis, som beskrivs som en sockersöt tjej med grov, ful mun. Jag blev lite förälskad när jag tittade på musikvideorna, eftersom hon påminner om mig: Söt och feminin men med grov mun. Jag älskar kontraster, och tycker att man visst kan vara kvinnlig och söt och samtidigt rolig, grov och lite ful. Roliga brudar behöver inte se manliga ut. Hon har även beskrivits som en ung kvinnlig Eddie Meduza, men jag håller inte med. Eddie var enbart äcklig, medan Lilla Lovis är söt men grov. Jag hoppas att hon spelar live nånstans snart, hon har spelning på lördag men då ska jag på Laibach-konsert :(

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar