onsdag 9 mars 2011

Födelsedag och EU-rätt.

Idag fyller jag 22 år, hurra för mig! Fått många gratulationer idag, vilket värmer gott :) blir så glad.

I övrigt så har jag varit i skolan idag. På förmiddagen hade vi assistentpass i äktenskaps/samborätt vilket var rätt roligt även om min grupp blev klara med uppgifterna drygt en timme innan vi skulle samlas. Blev att vi satt och pratade om genetik istället, haha.

På eftermiddagen hade vi första lektionen i EU-rätt. Det var inte direkt det roligaste jag varit med om. Det finns ju typ 40 000 miljarder olika organ inom EU och de är ju jättelika varandra. Sen pratade vi om fri rörlighet med handel och om vilka restriktioner som finns. Var aningen mer intressant, men inte jättemycket. Men, det kanske klaffar snart. Gah.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar