söndag 24 mars 2013

Gaming.

I fredags tog jag inte beslutet att spendera hela helgen med att spela Spore (5 år efter alla andra), ändå blev det så att jag spelade bort hela helgen. I fredags var det t.o.m. tre olika personer som undrade om jag skulle ut, vilket jag alltså inte skulle eller ville. Istället spelade jag Spore istället för att äta, sova, duscha och träffa folk. Resultat: Började sakta men säkert förvandlas till en gamer: Jag var hög på adrenalin, tappade aptiten, slutade sköta om min hygien och upphörde med all mänsklig kontakt.

Tur att helgen inte varar längre än till söndag. Idag mår jag bra, luktar gott och är mätt i magen. Jag blev inte en gamer denna gång heller.

PS. Vill ni spela ett spel som har ett konkret slut, spela inte Spore. Det har ju för fan inget slut.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar