tisdag 25 september 2012

Första dagen.

Om gårdagen var vilodagen så är dagen idag processdagen. För nu har processen alltså satts igång. Då jag vet mina begränsningar och inte vill ta mig vatten över huvudet, så har jag bett om assistans i min process från olika instanser. Och idag började det. Så nu sitter jag och försöker få ihop en begriplig affärsplan. Oh well, det ska väl gå, det också. Lyckades även få tag på en grafisk designer på 2 min som ska hjälpa mig med, tja, design. Typ logga och sånt. Oerhört snällt av honom!
Är nästan förvånad över hur mycket stöttning jag haft och kommer få. Trodde det skulle vara tyngre och mer uppförsbacke att bli sin egen, men nä. Fast ni vet vad man säger: Är det för bra för att vara sant osv. Fast nä.

Jävligt glad, helt enkelt.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar