fredag 26 augusti 2011

Min hittills största höjdpunkt i min Twitter-karrär.

Jag är rätt aktiv på Twitter och tycker det är ett mycket roligt tidsfördriv, att sitta och läsa främmande (ja, jag föredrar att följa okända än de som jag redan känner) människors tweets om allt möjligt, högt och lågt, seriöst och flamsigt. Sitta och småprata lite, utbyta meningar, knyta kontakter. Sånt.

Så idag så postade jag en tweet där jag undrade om man kunde fritera chokladbollar (tanken bara slog mig sådär upp- och ner). Jäkelns vad mycket respons jag fick på den tweeten! Blev retweetad av 2 st, och helt plötsligt var det flera stycken (inklusive en av mina lärare, haha) som skulle prata om friterade chokladbollar, och diskussionen gick varm. Ni kanske tycker det låter larvigt, men med tanke på att jag hade 73 följare just då, så är det ganska... stor respons. Kul att friterade chokladbollar angår alla. Och ja, det ska tydligen gå att fritera dem.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar