måndag 22 augusti 2011

En ny era.

Idag var det dags för skolstart, ÄNTLIGEN. Som jag har längtat hela sommaren. Obs, ej ironi. Jag älskar skola och jobb, ok? Bra. Jag är en sån som blir knäpp av att vara ledig mer än fyra dagar i rad.

Denna sommar kan resumeras enligt följande: Jobb, nothing's happening, nothing's happening, hälsa på päronen, nothing's happening, åka till Göteborg, , SKÅJ:a, nothing's happening, åka till Göteborg igen och hälsa på en söt, skolstart.

Min förhoppning är att jag ska få en slags "nystart" med bloggen nu (då den har varit läskigt ouppdaterad det senaste halvåret typ) och börja skriva flitigare. Det ska jag nog fixa. Glöm inte att ni kan spionera på mig på Twitter också här till höger.

Just nu ser jag ut såhär:


LET'S DO IT!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar